METAL CLAD CELLS

سوئیچ­‌گیرهای Metal Clad سری MCL با عایق هوا شرکت آستور بر طبق استاندارد IEC 62271-200 برای استفاده تا ولتاژ 40.5 کیلوولت طراحی شده­اند. همواره نیازهای پروژه‌­ها را برای طراحی انعطاف‌­پذیر خود برآورده می­‌کنند. سوئیچ­‌گیرهای سری MCL برای طراحی در مکان­‌هایی که نیاز به حداکثر سرویس مداوم دارند طراحی شده‌­اند. سوئیچ­‌گیر بتنی فلزی برای کاربردهای فضای بسته طراحی شده­‌اند. به طور کلی، سوئیچ‌­گیر بتنی فلزی برای توزیع برق در کاربردهای متفاوت مانند نیروگاه­‌ها، پست­‌های برق، کارخانه­‌های پتروشیمی و سیمان، معادن، فرودگاه‌­ها، راه­آهن، مراکز خرید استفاده می‌­شوند و برای فراهم ­کردن کنترل و حفاظت ترانسفورماتورها، خازن‌­ها و موتورها مناسب هستند.

سوئیچ‌­گیرهای Metal Clad سری MCL شرکت آستور مزایای زیر را برای شما خواهند داشت:

  • تداوم سرویس‌­دهی به شبکه‌­های شما
  • سرمایه­‌گذاری بهینه با توجه به طول عمر محصولات شما
  • امکان ایجاد یک سیستم کنترل و مانیتورینگ از راه دور برای تابلو ولتاژ متوسط شما
  • مقاوم در برابر جریان بالا و اتصال کوتاه (31.5 کیلوآمپر/3 ثانیه)
  • حفاظت بالا از افراد را تضمین می‌­کند؛ هنگامی که یک محفظه قابل دسترسی باز باشد، دیگر محفظه­‌ها و یا واحدها دارای انرژی هستند.
  • دستگاه‌­های سوئیچینگ بین تابلوها از نوع قابل جایگزین به راحتی قابل تعویض هستند.
  • تعمیر، نگه­داری و نصب در محل می­‌تواند از سمت جلو یا پشت سوئیچ­‌گیر انجام گیرد.
  • از آنجایی که سوئیچ­‌گیر از نوع ماژولار است، براحتی امکان انتخاب اجزای مورد نیاز برای هر کاربردی وجود دارد.

محفظه­‌های بتنی فلزی جدید

در حالی که خانواده آستور به ارائه تولیدات با طراحی و مهندسی پیشرفته ادامه می­‌دهد، ما به سرعت محفظه­‌های بتنی فلزی با عایق هوایی را به عنوان عضو جدید محصولات سوئیچ­‌گیر فشار متوسط به مقدار زیاد تولید می­‌کنیم، کابین‌­های فلزی بتنی آستور با طرح­‌های انعطاف­پذیر خود، حداکثر حفاظت و تداوم در سرویس‌­دهی را پیشنهاد می‌­دهند. بنابراین، درهای جهان در سطوح ولتاژ 12 و 24 کیلوولت با تولید اولین کابین­‌های فلزی بتنی 5/40 کیلوولت که دارای گواهی آزمایش نوع KEMA و TÜBİTAK است، باز شده است. ما به انرژی دادن به ترکیه و جهان ادامه می‌­دهیم.

مشخصات فنی سوئیچ‌گیر METAL CLAD

This post is also available in: English