SEPARATORS / CUTTERS

سکسیونر گازی SF6

طراحی سکسیونرهای گازی SF6 شرکت آستور به گونه­‌ای است که دارای ساختاری محکم هستند که مطابق با استاندارد TS EN 62271-102، به مدت 30 سال نیازی به گاز SF6 ندارند.

دژنکتورهای 170 کیلوولت، 4000 آمپر، 50 کیلوآمپر خط و ترانسفورماتور آستور که آزمایش­‌های خود را با موفقیت در سال 2020 پشت سر گذاشته­‌اند، وارد سیستم­‌های انرژی فشار قوی شده­‌اند.

دژنکتورهای آستور که برای اولین بار در سال 2020 در ترکیه تولید شده­‌اند، در سیستم انتقال استفاده می­‌شوند. با این موفقیت، کشور ترکیه دیگر به کشورهای خارجی وابسته نیست و این افتخاری برای خانواده آستور است. این دژنکتورها به صورت گسترده در سیستم انتقال و نیروگاه‌­های تولید برق استفاده می‌­شوند و به طور کامل ساخت ترکیه می­‌باشند. در حال حاضر، مدیران و تیم فنی TEİAŞ (شرکت انتقال برق ترکیه) در حال برررسی نمونه این دژنکتورها هستند و مراحل نهایی بررسی آن­ها بر طبق مشخصات در حال اتمام است. در ادامه، این دژنکتورها در تمام پست‌­های TEİAŞ برای انتقال برق استفاده می­‌شوند. تمام آزمایش­‌های محصول، ولتاژ بالا و اتصال کوتاه در خارج از ترکیه، آزمایشگاه­‌های CESI و ایتالیا، کامل شده‌­اند. مفتخر هستیم که این دژنکتور بسیار با کیفیت را در کشورمان استفاده کنیم. هدف ما این است که، در پروژه­‌های آتی­‌مان، دیگر محصولات استفاده شده در سیستم برق را نیز به طور کامل در ترکیه تولید کنیم. این هدف اصلی و مهم آستور است.

SF6 CIRCUIT BREAKERS

SF6 GAS DISCONNECTORS

SF6 GAS LOAD BREAK SWITCH

EARTHING DISCONNECTORS

This post is also available in: English