پیام موسس و مدیریت خانواده آستور

مشتریان محترم،

کمپانی آستور خانواده بزرگی است که براساس اعتماد به ارزش‌ها، توانایی­‌ها و نگاه به آینده تاسیس شده و با صادرات محصولات خود به بیش از ۷۲ کشور جهان و با تکیه بر فناوری روز دنیا در راستای کمک به اقتصاد جهانی گام بر می‌دارد.

کمپانی آستور با وجود رشد منفی اقتصاد در سراسر جهان، به عنوان بخشی از استراتژی رشد مرکز تحقیق و توسعه، در نیمه دوم سال 2017 میلادی در کارخانه جدید خود واقع در دومین و سومین منطقه صنعتی آنکارا تولید خود را آغاز نمود. کمپانی آستور محصولات  سوئیچینگ فشار متوسط و پست­های کامپکت را برای اولین بار با نام تجاری آستور و با تلاش شبانه­‌روزی با بهره‌­گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در کمترین زمان تولید نمود و به فروش رساند. کمپانی آستور یکی از شرکت‌­های پیش­رو در جهان با تولید ترانسفورماتورهایی تا ۸۰۰ کیلوولت و ۱۰۰۰ مگاولت‌­آمپر شناخته شده است. کمپانی آستور یکی از کمپانی­‌های پیشتاز در زمینه ترانسفورماتورهای توزیع روغنی محسوب می­‌شود.

به همت کارکنان شایسته کمپانی آستور، فرآیند چالش­‌برانگیز دستیابی به موفقیت را به بهترین شکل تکمیل کرده‌­اند. چهار سال قبل، خانواده آستور 240 نفر بود و هم اکنون یک خانواده 1700 نفری است. آستور با تکیه بر اطمینان مشتریان، با گام­‌های مطمئن و قاطعیت ادامه خواهد داد.

This post is also available in: English